Zaproszenia ślubne Śrem

Jak wybrać zaproszenia ślubne?

Sam ślub to bardzo stresujące wydarzenie, które wymaga ogromu pracy i zaangażowania. Ciężko jest być dobrze poinformowanym w każdej dziedzinie, dlatego my wychodzimy z pomocą wyboru odpowiednich zaproszeń ślubnych. Sprawdź, na co zwrócić uwagę przy selekcji idealnego wariantu, który zachwyci zaproszonych gości.

Zaproszenia = impreza

Wiele par wybiera motyw przewodni wesela, styl lub chociażby kolorystykę, w jaką sala będzie ubrana. Dla przykładu, bardzo popularny jest styl boho – romantyczny, lekko niedbały, pełen naturalnych dekoracji, makram i beżu zamiast bieli. Dopasowanie zaproszeń weselnych Śrem do Sali oraz ogólnej kolorystyki ślubu powinno być identyczne. Dlaczego? Będzie to wyglądało z pewnością estetycznie i schludnie, sami goście będą zachwyceni maksymalnym dopracowaniem każdego szczegółu. Może to być także wskazówka dla gości, która wprowadzi w przewidywany styl i klimat wesela.

Zaproszenia weselne Śrem

Zaproszenia

W przypadku większości przyjęć weselnych para wybiera kolor przewodni, który przewija się choćby w strojach druhen, barwach dekoracji naściennych i stołowych, jak również oczywiście na zaproszeniach ślubnych Śrem. Powinno ono zaciekawić gości swoim wyglądem, ale przede wszystkim, musi być odpowiednio sformułowane. Co powinno znaleźć się w treści?

  • Kto zaprasza? (para młoda, para z rodzicami…)
  • Kto jest zaproszony? (gość lub goście z dziećmi czy bez dzieci?)
  • Czy gość jest zaproszony z osobą towarzyszącą, czy bez?
  • Styl imprezy (ew. dress code)
  • Czy para młoda życzy sobie prezentów lub kwiatów, czy też pieniędzy?

To, co para młoda chciałoby otrzymać nie może być przekazane w formie listy prezentowej, ponieważ zmusza to gości do zakupu danej rzeczy. Możemy w zaproszeniu jedynie wskazać na to, co byśmy woleli otrzymać, ale nigdy nie możemy z góry wskazywać na daną rzecz. Można choćby przekazać tę informację w formie piktogramów. Dzięki temu goście będą mieli możliwość samodzielnej decyzji co do ostatecznego podarunku.